KitokiaMedicina.lt
» » Kiek Valandų Reikia Miegoti Per Parą Pagal Amžių
» » Kiek Valandų Reikia Miegoti Per Parą Pagal Amžių

    Kiek Valandų Reikia Miegoti Per Parą Pagal Amžių


    Daugelį metų mums buvo tvirtinama: miegokite po 8 valandas per parą ir būsite laimingi.
    Tačiau neseniai mokslininkai priėjo išvados, kad tos 8 valandos miego per parą – tėra mitas.

    Vienas iš svarbiausių miego trukmės vertinimo kriterijų yra miego kokybė, o ne trukmė.

    Netgi jei jūs miegate kasnakt po 8 valandas, jausitės pavargę, jei bent 2 valandas iš jų jūs sukiositės ir vartysitės lovoje.



    Be jokios abejonės, miego kokybė priklauso nuo konkretaus žmogaus – nuo jo sportinių įpročių, sveikatos problemų, bendro gyvenimo būdo.

    Be to, kaip teigia Nacionalinis miego institutas, išsimiegojimui reikalingų valandų kiekis tiesiogiai priklauso nuo jūsų amžiaus.
    naujagimiai (0–3 mėnesių) – 14–17 valandų per parą;
    kūdikiai (4–11 mėnesių) – 12–15 valandų;
    lopšelinukai (1–2 metai) – 11–14 valandų;
    ikimokyklinukai (3–5 metai) – 10–13 valandų;
    vaikai(6–12 metų) – 9–12 valandų;
    paaugliai (13–17 metų) – 8–10 часов;
    jaunuoliai (18–25 metai) – 7–9 valandos;
    suaugę žmonės (26–64 metai) – те же 7–9 valandos;
    pagyvenę žmonės (65+) – 7–8 valandos.
    Miegas, sveikatos patarimai, sveikata
    Požymiai, kad jums trūksta miego:

    rytais jums svaigsta galva;
    atsibudus skauda galvą;
    pastaruoju metu priaugote svorio;
    darbe jaučiate, kad esate mažiau produktyvus;
    neturite jėgų užsiimti sportu;
    tam, kad „išsilaikytumėte“ iki vakaro, geriate kavą ir energetinius gėrimus.
    Patarimai, kaip pagerinti miego kokybę:

    Griežtai laikykitės miego režimo (netgi savaitgaliais!).
    Sportuokite kiekvieną dieną.
    Po 3 valandos dienos nevartokite kofeino turinčių gėrimų
    Prieš miegą maudykitės po karštu dušu.
    Valandą prieš miegą išjunkite visus elektronikos prietaisus.


    Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





    Taipat skaitykite
  • Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
  • Valgykite 6 keptas česnako skilteles ir jūsų kūnas visiškai atsigaus per 24 valandas!
  • Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
  • Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni
  • 48 valandų dieta, pašalins toksinus iš organizmo, padės numesti svorį!

Kiek Valandų Reikia Miegoti Per Parą Pagal Amžių


Daugelį metų mums buvo tvirtinama: miegokite po 8 valandas per parą ir būsite laimingi.
Tačiau neseniai mokslininkai priėjo išvados, kad tos 8 valandos miego per parą – tėra mitas.

Vienas iš svarbiausių miego trukmės vertinimo kriterijų yra miego kokybė, o ne trukmė.

Netgi jei jūs miegate kasnakt po 8 valandas, jausitės pavargę, jei bent 2 valandas iš jų jūs sukiositės ir vartysitės lovoje.



Be jokios abejonės, miego kokybė priklauso nuo konkretaus žmogaus – nuo jo sportinių įpročių, sveikatos problemų, bendro gyvenimo būdo.

Be to, kaip teigia Nacionalinis miego institutas, išsimiegojimui reikalingų valandų kiekis tiesiogiai priklauso nuo jūsų amžiaus.
naujagimiai (0–3 mėnesių) – 14–17 valandų per parą;
kūdikiai (4–11 mėnesių) – 12–15 valandų;
lopšelinukai (1–2 metai) – 11–14 valandų;
ikimokyklinukai (3–5 metai) – 10–13 valandų;
vaikai(6–12 metų) – 9–12 valandų;
paaugliai (13–17 metų) – 8–10 часов;
jaunuoliai (18–25 metai) – 7–9 valandos;
suaugę žmonės (26–64 metai) – те же 7–9 valandos;
pagyvenę žmonės (65+) – 7–8 valandos.
Miegas, sveikatos patarimai, sveikata
Požymiai, kad jums trūksta miego:

rytais jums svaigsta galva;
atsibudus skauda galvą;
pastaruoju metu priaugote svorio;
darbe jaučiate, kad esate mažiau produktyvus;
neturite jėgų užsiimti sportu;
tam, kad „išsilaikytumėte“ iki vakaro, geriate kavą ir energetinius gėrimus.
Patarimai, kaip pagerinti miego kokybę:

Griežtai laikykitės miego režimo (netgi savaitgaliais!).
Sportuokite kiekvieną dieną.
Po 3 valandos dienos nevartokite kofeino turinčių gėrimų
Prieš miegą maudykitės po karštu dušu.
Valandą prieš miegą išjunkite visus elektronikos prietaisus.


Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





Taipat skaitykite
  • Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
  • Valgykite 6 keptas česnako skilteles ir jūsų kūnas visiškai atsigaus per 24 valandas!
  • Veiksmingiausias vaistas nuo persivalgymo, blogos nuotaikos ir nuolatinio peršalimo
  • Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo žymiai sveikesni
  • 48 valandų dieta, pašalins toksinus iš organizmo, padės numesti svorį!