KitokiaMedicina.lt
» » Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų
» » Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų

    Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų


    Humusas – Artimųjų Rytų virtuvės užkandis. Gaminamas iš trintų avinžirnių ir sezamo sėklų padažo tahini. Dažniausiai dar paruošimui naudojamas aliejus, česnakas, citrinos sultys. Kilo iš Egipto ir Levanto kraštų. Labai populiarus arabų ir Izraelio virtuvėje. Avinžirnis - pagrindinis humuso ingredientas, puikus vitamino B šaltinis ir baltymų.

    Humusas turtingas ląstelienos ir sotus. Jis stimuliuoja imuninę sistemą ir išvalo žarnyną. Be to, jį labai paprasta ir lengva paruošti.

    Tačiau, pirma, leiskite pasakyti jums keletą faktų apie šį skanų patiekalą!

    Būdamas puikus baltymų šaltinis, jis sumažina alkio potraukį, apsaugo nuo pernelyg didelio užkandžiavimo, bei subalansuoja cukraus kiekį kraujyje. Dėl savo geležies kiekio jis gali padidinti energiją.

    Jis padeda sumažinti cholesterolio kiekį.
    Daugelis garsenybių dievina šį super sveiką maistą.
    Humusas būna įvairaus skonio ir rūšių.
    Daugelis tyrimų parodė, kad avinžirniai žymiai sumažina riziką susirgti vėžiu.
    Labai lengva pasigaminti namie.
    Jei pagaminti jį teisingai, humusas turės stiprias priešvėžines savybes. Manoma, kad jis gali sumažinti vėžio rizika iki 50%. Buvo nustatyta, kad avinžirniuose ir kituose ankštiniuose augaluose esantys junginiai gali labai sulėtinti augančias prostatos ir krūties vėžio ląsteles. Be to, atsižvelgiant į keletą tyrimų, žmonės, kurie reguliariai valgė pupeles turi 32% mažesnę riziką susirgti vėžiu, 57% mažesnė rizika susirgti gaubtinės žarnos vėžiu ir 45% rizika susirgti prostatos vėžiu.
    Kaip jau buvo minima, humusą pasigaminti yra labai paprasta ir greita. Tiesiog įsitikinkite, kad jūs pasirinkote natūralius avinžirnius.

    Nesvarbu kokį humuso gamybos metodą pasirinksite, turite žinoti, kad šis procesas yra beveik visiems receptams vienodas. Nuplaukite ir nusausinkite visas konservuotas pupeles, įdėkite visus ingredientus į maišytuvą ir sumaišykite iki vientisos masės. Jei norite, kad humusas būtų skystesnis, galite įpilti vandens, kad gautumėte norimą tekstūrą.

    Pažvelkite į žemiau pateiktą paveikslėlį.

    Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų


    Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





    Taipat skaitykite
  • ŠIS STEBUKLINGAS VAISIUS YRA GALINGIAUSIAS KRŪTIES IR PROSTATOS VĖŽIO, DIABETO IR AUKŠTO CHOLESTEROLIO KIEKIO PREVENCIJA!
  • 9 maisto produktai, kuriuos turėtumėte valgyti pusryčiams, kad atsikratytumėte cholesterolio, padidėjusio kraujospūdžio, pagerintumėte regėjimą ir smegenų veiklą!
  • Avinžirniai. Žirniai, kurie geba sumažinti lėtinių ligų riziką
  • 10 priežasčių, kodėl vertėtų kasdien valgyti linų sėmenis
  • Skani arbata kovai su skysčių susilaikymu, edema, diabetu, antsvoriu ir cholesterolio kiekiu!

Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų


Humusas – Artimųjų Rytų virtuvės užkandis. Gaminamas iš trintų avinžirnių ir sezamo sėklų padažo tahini. Dažniausiai dar paruošimui naudojamas aliejus, česnakas, citrinos sultys. Kilo iš Egipto ir Levanto kraštų. Labai populiarus arabų ir Izraelio virtuvėje. Avinžirnis - pagrindinis humuso ingredientas, puikus vitamino B šaltinis ir baltymų.

Humusas turtingas ląstelienos ir sotus. Jis stimuliuoja imuninę sistemą ir išvalo žarnyną. Be to, jį labai paprasta ir lengva paruošti.

Tačiau, pirma, leiskite pasakyti jums keletą faktų apie šį skanų patiekalą!

Būdamas puikus baltymų šaltinis, jis sumažina alkio potraukį, apsaugo nuo pernelyg didelio užkandžiavimo, bei subalansuoja cukraus kiekį kraujyje. Dėl savo geležies kiekio jis gali padidinti energiją.

Jis padeda sumažinti cholesterolio kiekį.
Daugelis garsenybių dievina šį super sveiką maistą.
Humusas būna įvairaus skonio ir rūšių.
Daugelis tyrimų parodė, kad avinžirniai žymiai sumažina riziką susirgti vėžiu.
Labai lengva pasigaminti namie.
Jei pagaminti jį teisingai, humusas turės stiprias priešvėžines savybes. Manoma, kad jis gali sumažinti vėžio rizika iki 50%. Buvo nustatyta, kad avinžirniuose ir kituose ankštiniuose augaluose esantys junginiai gali labai sulėtinti augančias prostatos ir krūties vėžio ląsteles. Be to, atsižvelgiant į keletą tyrimų, žmonės, kurie reguliariai valgė pupeles turi 32% mažesnę riziką susirgti vėžiu, 57% mažesnė rizika susirgti gaubtinės žarnos vėžiu ir 45% rizika susirgti prostatos vėžiu.
Kaip jau buvo minima, humusą pasigaminti yra labai paprasta ir greita. Tiesiog įsitikinkite, kad jūs pasirinkote natūralius avinžirnius.

Nesvarbu kokį humuso gamybos metodą pasirinksite, turite žinoti, kad šis procesas yra beveik visiems receptams vienodas. Nuplaukite ir nusausinkite visas konservuotas pupeles, įdėkite visus ingredientus į maišytuvą ir sumaišykite iki vientisos masės. Jei norite, kad humusas būtų skystesnis, galite įpilti vandens, kad gautumėte norimą tekstūrą.

Pažvelkite į žemiau pateiktą paveikslėlį.

Humusas sumažina vėžio riziką 50%. 13 būdų, kaip pasigaminti jį tik iš penkių ingredientų


Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





Taipat skaitykite
  • ŠIS STEBUKLINGAS VAISIUS YRA GALINGIAUSIAS KRŪTIES IR PROSTATOS VĖŽIO, DIABETO IR AUKŠTO CHOLESTEROLIO KIEKIO PREVENCIJA!
  • 9 maisto produktai, kuriuos turėtumėte valgyti pusryčiams, kad atsikratytumėte cholesterolio, padidėjusio kraujospūdžio, pagerintumėte regėjimą ir smegenų veiklą!
  • Avinžirniai. Žirniai, kurie geba sumažinti lėtinių ligų riziką
  • 10 priežasčių, kodėl vertėtų kasdien valgyti linų sėmenis
  • Skani arbata kovai su skysčių susilaikymu, edema, diabetu, antsvoriu ir cholesterolio kiekiu!