KitokiaMedicina.lt
» » » Kalio ir magnio – svarbiausi mikroelementai širdies ir kraujagyslių bei nervų sistemai
» » » Kalio ir magnio – svarbiausi mikroelementai širdies ir kraujagyslių bei nervų sistemai

    Kalio ir magnio – svarbiausi mikroelementai širdies ir kraujagyslių bei nervų sistemai


    Sakoma, kad žmogus išlieka jaunas, kol jo širdis yra jauna. Tai tiesa – ir šis teiginys galioja ir fiziologijos požiūriu: vyresnio amžiaus žmonės dažniausiai kenčia nuo širdies ir kraujagyslių sistemos ligų.
    Tačiau pastebėta, kad pastaraisiais dešimtmečiais kardiologai vis dažniau kreipėsi į žmones, kurie dėl savo jaunystės neturi tokių problemų … Ir dar jie turi.
    Iš tiesų, širdies ligos yra „jaunesnės“ – gydytojai vadina stresą, prastą ekologiją, nesveiką gyvenimo būdą, nesubalansuotą mitybą, pagrindines šio reiškinio priežastis  .
    Pastaroji, galbūt, yra rimčiausia problema: šiuolaikinis metropolio gyventojas paprasčiausiai neturi galimybės valgyti tik natūralių produktų, dėl kurių jam trūksta vitaminų ir mikroelementų, reikalingų jo kūnui. kad jo širdis nusidėvėtų prieš tai.
    Magnis ir kalis yra labai svarbūs širdžiai, nes jie dalyvauja širdies raumenų ląstelių metabolizme ir prisotina juos energija. Jie reguliuoja širdies miokardo kontraktinę funkciją, kuri leidžia vadinti šiuos mikroelementus natūraliu profilaktiniu nuo aritmijos ir širdies nepakankamumo.
    Kalio ir magnio pagerina kraujagyslių sienelių struktūrą, todėl jie tampa elastingesni ir valomi nuo aterosklerozinių plokštelių, taip pat sumažina kraują, užkertant kelią kraujo krešulių susidarymui. Žmonės, gaunantys šias medžiagas reikiamu kiekiu, retai kenčia nuo širdies priepuolių ir smūgių. 
    Kalio ir magnio trūkumo simptomai
    Kai organizmui trūksta kalio, biocheminiuose procesuose natūra užima vietą. Kartu su įprastu stalo druska, kuri pridedama prie beveik visų patiekalų, natrio visada sunaudojama daugiau nei reikia.
    Todėl širdies raumenų ląstelės prisotinamos vandeniniu druskos tirpalu – susidaro edema. Širdies sutapimas tampa sunkesnis, ypač jei situaciją sunkina spazmą sukeliantis magnio trūkumas.
    Jūs pajusite krūtinės skausmą ir aritmijos simptomus. Ir kadangi širdis nesugeba tinkamai atsipalaiduoti, ji neleidžia per kraują patekti per visą organizmą.
    Labiausiai iškalbingi kalio ir magnio trūkumo simptomai yra dažni aritminiai impulsai ir aukštas kraujospūdis. Dažnai jaučiatės nuovargis, apatija, sunku susikaupti, galūnių raumenys kartais traukiasi.
    Jūsų širdis reaguoja į fizinį krūvį su skausmu. Kiekvienas iš pirmiau minėtų simptomų pats savaime yra priežastis galvoti apie apsilankymą pas gydytoją, bet jei šias problemas sukelia kalio ir magnio trūkumas, problema išspręsta paprasčiausiai.
    Atsisakykite 

    • juoda arbata, ypač su cukrumi;
    • marinatai ir patiekalai, iš anksto pamirkyti;
    • rūkyta mėsa ir žuvis;
    • bandelės, saldainiai, riebalinės pyragai ir kiti desertai;
    • parduotuvių padažai ir majonezas;
    • sviestas, margarinas, plinta.

    Valgykite daugiau kalio ir magnio. 
    Maistas, kuriame gausu kalio ir magnio
    Dauguma kalio randama  ankštiniuose ir džiovintuose abrikosuose . Visi pasaulio mitybos specialistai dainuoja šiuos du produktus: jie yra tikras vitaminų ir naudingų mikroelementų, įskaitant tuos, kurie yra būtini širdžiai, gerai.
    Būtina atkreipti dėmesį į skaitytojus: šviežiose abrikosuose taip pat yra kalio, o ne mažesnis kiekis – tačiau tai sezoninis produktas, prieinamas šviežiai tik vasaros pradžioje. Ištisus metus galime vartoti džiovintus abrikosus – džiovinant ir sandėliuojant jis nepraranda savo naudingų savybių.
    Kitas kalio turtingas produktas, kurį galima įsigyti bet kuriuo metų laiku, yra  jūros kopūstai . Dumbliai turi daug svarbių mikroelementų žmonėms, nes kelpų salotos turėtų būti vartojamos kuo dažniau. Ypač žmonėms, vedantiems aktyvų gyvenimo būdą: padidėjus fiziniam krūviui, padidėja kalio vartojimas.
    Magnis vadinamas grikių, anakardžių ir …  garstyčių . Taip, taip, tai ne tik skanūs prieskoniai, tradiciniai rusų virtuvės patiekalai, bet ir naudingų mikroelementų šaltinis – taip pat padeda įsisavinti riebaus maisto produktus, mažinantis antsvorio riziką. Beje, jis taip pat yra labai svarbus tiems, kurie nori išlaikyti savo širdį sveiką.
    Pupelės yra produktas, turintis daug kalio ir magnio. Be to, jis yra puikus šaltinis daržovių baltymų, asimiliuojamų žmogaus kūno yra daug geriau nei gyvūnų baltymų. Įtraukdami pupeles į savo kasdienį mitybą, galite sumažinti mėsos suvartojimą iki minimumo be jokio nuostolio sau.
    Magnis ir kalis taip pat randami ir kituose maisto produktuose, nors ir mažesniais kiekiais, pavyzdžiui, mėsos, pieno, grūdų, visaverčių duonos, bulvių, morkų, bananų, obuolių, apelsinų, kivių ir kitų vaisių, šampinjono grybų, špinatų, gemalų kviečiai.


    Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





    Taipat skaitykite
  • Galinga priemonė, skirta pašalinti netinkamą kraujotaką, ypač smegenyse! Užkerta kelią trombozei, širdies priepuoliui ir insultui!
  • Ekspertai paaiškina: moterų kūno poreikius vitaminais, priklausomai nuo jūsų amžiaus!
  • Medetkos gydo širdies, kraujagyslių ligas
  • 7 pagrindiniai vitaminai po 40 metų!

Kalio ir magnio – svarbiausi mikroelementai širdies ir kraujagyslių bei nervų sistemai


Sakoma, kad žmogus išlieka jaunas, kol jo širdis yra jauna. Tai tiesa – ir šis teiginys galioja ir fiziologijos požiūriu: vyresnio amžiaus žmonės dažniausiai kenčia nuo širdies ir kraujagyslių sistemos ligų.
Tačiau pastebėta, kad pastaraisiais dešimtmečiais kardiologai vis dažniau kreipėsi į žmones, kurie dėl savo jaunystės neturi tokių problemų … Ir dar jie turi.
Iš tiesų, širdies ligos yra „jaunesnės“ – gydytojai vadina stresą, prastą ekologiją, nesveiką gyvenimo būdą, nesubalansuotą mitybą, pagrindines šio reiškinio priežastis  .
Pastaroji, galbūt, yra rimčiausia problema: šiuolaikinis metropolio gyventojas paprasčiausiai neturi galimybės valgyti tik natūralių produktų, dėl kurių jam trūksta vitaminų ir mikroelementų, reikalingų jo kūnui. kad jo širdis nusidėvėtų prieš tai.
Magnis ir kalis yra labai svarbūs širdžiai, nes jie dalyvauja širdies raumenų ląstelių metabolizme ir prisotina juos energija. Jie reguliuoja širdies miokardo kontraktinę funkciją, kuri leidžia vadinti šiuos mikroelementus natūraliu profilaktiniu nuo aritmijos ir širdies nepakankamumo.
Kalio ir magnio pagerina kraujagyslių sienelių struktūrą, todėl jie tampa elastingesni ir valomi nuo aterosklerozinių plokštelių, taip pat sumažina kraują, užkertant kelią kraujo krešulių susidarymui. Žmonės, gaunantys šias medžiagas reikiamu kiekiu, retai kenčia nuo širdies priepuolių ir smūgių. 
Kalio ir magnio trūkumo simptomai
Kai organizmui trūksta kalio, biocheminiuose procesuose natūra užima vietą. Kartu su įprastu stalo druska, kuri pridedama prie beveik visų patiekalų, natrio visada sunaudojama daugiau nei reikia.
Todėl širdies raumenų ląstelės prisotinamos vandeniniu druskos tirpalu – susidaro edema. Širdies sutapimas tampa sunkesnis, ypač jei situaciją sunkina spazmą sukeliantis magnio trūkumas.
Jūs pajusite krūtinės skausmą ir aritmijos simptomus. Ir kadangi širdis nesugeba tinkamai atsipalaiduoti, ji neleidžia per kraują patekti per visą organizmą.
Labiausiai iškalbingi kalio ir magnio trūkumo simptomai yra dažni aritminiai impulsai ir aukštas kraujospūdis. Dažnai jaučiatės nuovargis, apatija, sunku susikaupti, galūnių raumenys kartais traukiasi.
Jūsų širdis reaguoja į fizinį krūvį su skausmu. Kiekvienas iš pirmiau minėtų simptomų pats savaime yra priežastis galvoti apie apsilankymą pas gydytoją, bet jei šias problemas sukelia kalio ir magnio trūkumas, problema išspręsta paprasčiausiai.
Atsisakykite 

  • juoda arbata, ypač su cukrumi;
  • marinatai ir patiekalai, iš anksto pamirkyti;
  • rūkyta mėsa ir žuvis;
  • bandelės, saldainiai, riebalinės pyragai ir kiti desertai;
  • parduotuvių padažai ir majonezas;
  • sviestas, margarinas, plinta.

Valgykite daugiau kalio ir magnio. 
Maistas, kuriame gausu kalio ir magnio
Dauguma kalio randama  ankštiniuose ir džiovintuose abrikosuose . Visi pasaulio mitybos specialistai dainuoja šiuos du produktus: jie yra tikras vitaminų ir naudingų mikroelementų, įskaitant tuos, kurie yra būtini širdžiai, gerai.
Būtina atkreipti dėmesį į skaitytojus: šviežiose abrikosuose taip pat yra kalio, o ne mažesnis kiekis – tačiau tai sezoninis produktas, prieinamas šviežiai tik vasaros pradžioje. Ištisus metus galime vartoti džiovintus abrikosus – džiovinant ir sandėliuojant jis nepraranda savo naudingų savybių.
Kitas kalio turtingas produktas, kurį galima įsigyti bet kuriuo metų laiku, yra  jūros kopūstai . Dumbliai turi daug svarbių mikroelementų žmonėms, nes kelpų salotos turėtų būti vartojamos kuo dažniau. Ypač žmonėms, vedantiems aktyvų gyvenimo būdą: padidėjus fiziniam krūviui, padidėja kalio vartojimas.
Magnis vadinamas grikių, anakardžių ir …  garstyčių . Taip, taip, tai ne tik skanūs prieskoniai, tradiciniai rusų virtuvės patiekalai, bet ir naudingų mikroelementų šaltinis – taip pat padeda įsisavinti riebaus maisto produktus, mažinantis antsvorio riziką. Beje, jis taip pat yra labai svarbus tiems, kurie nori išlaikyti savo širdį sveiką.
Pupelės yra produktas, turintis daug kalio ir magnio. Be to, jis yra puikus šaltinis daržovių baltymų, asimiliuojamų žmogaus kūno yra daug geriau nei gyvūnų baltymų. Įtraukdami pupeles į savo kasdienį mitybą, galite sumažinti mėsos suvartojimą iki minimumo be jokio nuostolio sau.
Magnis ir kalis taip pat randami ir kituose maisto produktuose, nors ir mažesniais kiekiais, pavyzdžiui, mėsos, pieno, grūdų, visaverčių duonos, bulvių, morkų, bananų, obuolių, apelsinų, kivių ir kitų vaisių, šampinjono grybų, špinatų, gemalų kviečiai.


Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





Taipat skaitykite
  • Galinga priemonė, skirta pašalinti netinkamą kraujotaką, ypač smegenyse! Užkerta kelią trombozei, širdies priepuoliui ir insultui!
  • Ekspertai paaiškina: moterų kūno poreikius vitaminais, priklausomai nuo jūsų amžiaus!
  • Medetkos gydo širdies, kraujagyslių ligas
  • 7 pagrindiniai vitaminai po 40 metų!