Štai kodėl neprarandate svorio, net jei valgote sveiką maistą ir reguliariai sportuojate! » KitokiaMedicina
KitokiaMedicina.lt
» » » Štai kodėl neprarandate svorio, net jei valgote sveiką maistą ir reguliariai sportuojate!
» » » Štai kodėl neprarandate svorio, net jei valgote sveiką maistą ir reguliariai sportuojate!

    Štai kodėl neprarandate svorio, net jei valgote sveiką maistą ir reguliariai sportuojate!



    Neįtikėtina, kad net apie tai net nežinojau!
    Ši informacija taip pat jus nustebins!

    Kepenys yra svarbiausias organas, turintis daugiau kaip 400 funkcijų organizme. Jos pagrindinė funkcija yra išvalyti toksinų kūną.
    Kitos svarbios funkcijos yra tulžies gamyba (šarminis junginys, kuris padeda virškinimui), glikogeno saugojimas, hormonų gamyba, raudonųjų kraujo kūnelių skaidymas, plazmos baltymų sintezė. Jis taip pat saugo daug svarbių vitaminų ir mineralų, tokių kaip vitaminas A, vitaminas D, vitaminas B12, vitaminas K, geležis ir varis.
    Pirmajame detoksikacijos etape kepenys naudoja fermentus toksinei medžiagai paversti mažiau kenksmingomis medžiagomis.
    Kepenų detoksikacijos antrasis etapas apima toksinų maišymą su kitomis molekulėmis, kad padidėtų jų tirpumas vandenyje. Tai leidžia organizmui saugiai pašalinti sukauptas nuodingas medžiagas.
    Žmonės, kurie gerai žino kepenų svarbą, stengiasi gyventi sveikesniu gyvensenos pagrindu, paremtu ekologiškais produktais, švariu vandeniu, reguliariais pratimais ir netoksiškų asmens priežiūros produktų bei valymo priemonių naudojimu.
    Tačiau kartais to nepakanka, nes kiekvieną dieną mes susiduriame su daugybe toksinų. Daugelis veiksnių, pvz., Užterštas oras, užterštas dirvožemis ir vanduo, taip pat plastikai kelia rimtą pavojų mūsų sveikatai, ir mes negalime jų kontroliuoti.
    Tačiau vis dėlto šis neigiamas faktas neturėtų trukdyti niekam, ir mes visi turime laikytis sveiko kasdienio gyvenimo, nes tai yra geriausia galimybė išlikti sveikai.
    Kai kepenys ilgą laiką dirba per daug, jis pradeda veikti netinkamai, o vietoj to, kad kepenys iš organizmo nuplaunami, kepenys saugo juos riebaliniame audinyje, kur jie lieka tol, kol pagerėja kepenų funkcija ir jie gali būti saugūs pašalinti.
    Štai kodėl kartais jūs nepraranda svorio, net jei valgote sveiką mitybą ir reguliariai sportuojate.
    Čia yra kepenų perkrovos simptomai!

    • Lėtinis nuovargis
    • Galvos skausmai ir migrena
    • Smegenų rūko
    • Nerimas ir depresija
    • Neigiamos emocijos
    • Lėtinis sąnarių ar raumenų skausmas
    • Pilvo skausmas
    • Riebalų virškinimo problemos
    • alergijos
    • Dujos, pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, viduriavimas
    • Hormoninis disbalansas ir staigus svorio padidėjimas
    • Spuogai ar kitos odos problemos
    • Blogas kvapas
    • Pernelyg didelis prakaitavimas
    Venkite perdirbtų maisto produktų.
    Valgykite subalansuotą mitybą, derindami sveikus maisto produktus, aukštos kokybės gyvūninius ir augalinius baltymus, sudygusius grūdus, fermentuotus maisto produktus, žalias riešutus ir sėklas.
    Pašalinkite uždegimines alyvas, tokias kaip rapsas, kukurūzai, sojos pupelės ir saulėgrąžos.
    Gerkite daug gryno vandens.
    Padidinkite sveikų gydomųjų riebalų, pvz., Kokosų aliejaus, linų sėmenų aliejaus ir kanapių aliejaus, suvartojimą, gaukite pakankamai pluošto – ne mažiau kaip 35 gramų per dieną.Gerūs pluošto šaltiniai yra chia sėklos, artišokai, auksiniai linų sėklos, avokadai, brokoliai ir Briuselio kopūstai.
    Atsikratykite rafinuotų cukrų, pvz., Rudo / baltojo cukraus, cukranendrių cukraus, nevartokite fruktozės daugiau kaip 20 g – 25 g per dieną: agavos, gliukozės fruktozės (didelės fruktozės kukurūzų sirupas) arba dideli glikemijos / fruktozės vaisiai.
    Valgykite daugiau žalių lapų dėl didelio magnio, folio, vitamino C ir vitamino B kiekio. Vartokite amino rūgščių šaltinius, pagrįstus gyvūninės kilmės produktais ir augalais: kaulų sultinį, vištieną ir kiaušinius, žaliavinius špinatus, petražoles, kopūstus, burokėlius.
    Valgykite sieros turtingą maistą, pavyzdžiui, naminius vištienos kiaušinius, brokolius, Briuselio kopūstus, česnakus, svogūnus, šparagus ir kopūstą.
    Artišokas  yra daržovė, kuri apsaugo ir palaiko kepenų funkciją, didina tulžies gamybą. Jo didelis pluošto kiekis puikiai tinka detoksikacijai ir mažina MTL cholesterolio kiekį (blogą).
    Kurkuma:  kurkuminas, veiklioji kurkuma, yra gerai žinomas dėl daugybės naudos sveikatai, pavyzdžiui, padėti fermentams, kurie yra atsakingi už kancerogenų šalinimą. Jis taip pat sukelia ligonių kepenų ląstelių regeneraciją dėl savo galingų antioksidacinių ir priešuždegiminių savybių.
    Pieno usnis:  tai turbūt geriausias kepenų žolė. Jame yra silimarino, kuris yra aktyvus ingredientas, žinomas dėl galingų priešgrybelinių, antivirusinių, antioksidacinių ir priešuždegiminių savybių. Šis nuostabus augalas apsaugo kepenų ląsteles nuo žalos, kurią gali sukelti virusai, toksinai, alkoholis ir narkotikai.

    Taipat skaitykite
  • Šio vitamino trūkumas sukelia nuovargį, neryškų matymą, kraujo kompoziciją, kraujotaką, svorio padidėjimą ir ne tik
  • Visa tiesa apie VITAMINĄ C
  • Kuo pavojinga sveikatai tulžies stoka?
  • Mitai apie kepenis
  • Geriausias būdas numesti svorį ir išvalyti organizmą!

Štai kodėl neprarandate svorio, net jei valgote sveiką maistą ir reguliariai sportuojate!



Neįtikėtina, kad net apie tai net nežinojau!
Ši informacija taip pat jus nustebins!

Kepenys yra svarbiausias organas, turintis daugiau kaip 400 funkcijų organizme. Jos pagrindinė funkcija yra išvalyti toksinų kūną.
Kitos svarbios funkcijos yra tulžies gamyba (šarminis junginys, kuris padeda virškinimui), glikogeno saugojimas, hormonų gamyba, raudonųjų kraujo kūnelių skaidymas, plazmos baltymų sintezė. Jis taip pat saugo daug svarbių vitaminų ir mineralų, tokių kaip vitaminas A, vitaminas D, vitaminas B12, vitaminas K, geležis ir varis.
Pirmajame detoksikacijos etape kepenys naudoja fermentus toksinei medžiagai paversti mažiau kenksmingomis medžiagomis.
Kepenų detoksikacijos antrasis etapas apima toksinų maišymą su kitomis molekulėmis, kad padidėtų jų tirpumas vandenyje. Tai leidžia organizmui saugiai pašalinti sukauptas nuodingas medžiagas.
Žmonės, kurie gerai žino kepenų svarbą, stengiasi gyventi sveikesniu gyvensenos pagrindu, paremtu ekologiškais produktais, švariu vandeniu, reguliariais pratimais ir netoksiškų asmens priežiūros produktų bei valymo priemonių naudojimu.
Tačiau kartais to nepakanka, nes kiekvieną dieną mes susiduriame su daugybe toksinų. Daugelis veiksnių, pvz., Užterštas oras, užterštas dirvožemis ir vanduo, taip pat plastikai kelia rimtą pavojų mūsų sveikatai, ir mes negalime jų kontroliuoti.
Tačiau vis dėlto šis neigiamas faktas neturėtų trukdyti niekam, ir mes visi turime laikytis sveiko kasdienio gyvenimo, nes tai yra geriausia galimybė išlikti sveikai.
Kai kepenys ilgą laiką dirba per daug, jis pradeda veikti netinkamai, o vietoj to, kad kepenys iš organizmo nuplaunami, kepenys saugo juos riebaliniame audinyje, kur jie lieka tol, kol pagerėja kepenų funkcija ir jie gali būti saugūs pašalinti.
Štai kodėl kartais jūs nepraranda svorio, net jei valgote sveiką mitybą ir reguliariai sportuojate.
Čia yra kepenų perkrovos simptomai!

Venkite perdirbtų maisto produktų.
Valgykite subalansuotą mitybą, derindami sveikus maisto produktus, aukštos kokybės gyvūninius ir augalinius baltymus, sudygusius grūdus, fermentuotus maisto produktus, žalias riešutus ir sėklas.
Pašalinkite uždegimines alyvas, tokias kaip rapsas, kukurūzai, sojos pupelės ir saulėgrąžos.
Gerkite daug gryno vandens.
Padidinkite sveikų gydomųjų riebalų, pvz., Kokosų aliejaus, linų sėmenų aliejaus ir kanapių aliejaus, suvartojimą, gaukite pakankamai pluošto – ne mažiau kaip 35 gramų per dieną.Gerūs pluošto šaltiniai yra chia sėklos, artišokai, auksiniai linų sėklos, avokadai, brokoliai ir Briuselio kopūstai.
Atsikratykite rafinuotų cukrų, pvz., Rudo / baltojo cukraus, cukranendrių cukraus, nevartokite fruktozės daugiau kaip 20 g – 25 g per dieną: agavos, gliukozės fruktozės (didelės fruktozės kukurūzų sirupas) arba dideli glikemijos / fruktozės vaisiai.
Valgykite daugiau žalių lapų dėl didelio magnio, folio, vitamino C ir vitamino B kiekio. Vartokite amino rūgščių šaltinius, pagrįstus gyvūninės kilmės produktais ir augalais: kaulų sultinį, vištieną ir kiaušinius, žaliavinius špinatus, petražoles, kopūstus, burokėlius.
Valgykite sieros turtingą maistą, pavyzdžiui, naminius vištienos kiaušinius, brokolius, Briuselio kopūstus, česnakus, svogūnus, šparagus ir kopūstą.
Artišokas  yra daržovė, kuri apsaugo ir palaiko kepenų funkciją, didina tulžies gamybą. Jo didelis pluošto kiekis puikiai tinka detoksikacijai ir mažina MTL cholesterolio kiekį (blogą).
Kurkuma:  kurkuminas, veiklioji kurkuma, yra gerai žinomas dėl daugybės naudos sveikatai, pavyzdžiui, padėti fermentams, kurie yra atsakingi už kancerogenų šalinimą. Jis taip pat sukelia ligonių kepenų ląstelių regeneraciją dėl savo galingų antioksidacinių ir priešuždegiminių savybių.
Pieno usnis:  tai turbūt geriausias kepenų žolė. Jame yra silimarino, kuris yra aktyvus ingredientas, žinomas dėl galingų priešgrybelinių, antivirusinių, antioksidacinių ir priešuždegiminių savybių. Šis nuostabus augalas apsaugo kepenų ląsteles nuo žalos, kurią gali sukelti virusai, toksinai, alkoholis ir narkotikai.

Taipat skaitykite
  • Šio vitamino trūkumas sukelia nuovargį, neryškų matymą, kraujo kompoziciją, kraujotaką, svorio padidėjimą ir ne tik
  • Visa tiesa apie VITAMINĄ C
  • Kuo pavojinga sveikatai tulžies stoka?
  • Mitai apie kepenis
  • Geriausias būdas numesti svorį ir išvalyti organizmą!