KitokiaMedicina.lt
» » » Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?
» » » Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?

    Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?


    Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?
    Štai kaip maksimaliai išnaudoti jų maistines ir gydomąsias savybes!



    keptos sėklos ir riešutai nėra geriausias būdas jas valgyti?

    Štai kaip maksimaliai išnaudoti jų maistines ir gydomąsias savybes!


    Skrudinti riešutai ir sėklos yra skanūs, tačiau aukšta temperatūra keičia jų maistinę vertę ir netgi gali sukelti rimtą šalutinį poveikį. Jie ypač kenksmingi, jei juos kepant naudojami aliejai, druska, cheminiai kvapikliai ir skonio stiprikliai.
    Šių komplikacijų galite lengvai išvengti, „suaktyvinę“ savo riešutus ir sėklas namuose. Taip, jūs turite juos suaktyvinti, kad maksimaliai išnaudotumėte jų maistines ir gydomąsias savybes.

    Riešutuose ir sėklose esanti fitino rūgštis jungiasi su mineralais, tokiais kaip kalcis, geležis, cinkas, magnis ir manganas, ir blokuoja jų naudojimą. Tai reiškia, kad reguliarus produktų, kuriuose gausu fitino rūgšties, vartojimas gali padidinti mineralų trūkumo ir osteoporozės riziką.

    Taigi, jei jums tikrai patinka valgyti mėgstamus riešutus ir sėklas, turite juos suaktyvinti.

    Fitazė, kai kurių gyvūnų fermentas, gali sunaikinti fitino rūgštį. Mes jo neturime, tačiau yra ir kitų būdų, kaip neutralizuoti fitino rūgštį ir gauti visą naudą iš riešutų ir sėklų. Šis procesas apima riešutų mirkymą, daiginimą ir (arba) fermentaciją.

    Riešutuose esantys fermentų inhibitoriai apsaugo nuo priešlaikinio daigumo. Riešutai negauna pakankamai drėgmės laukuose ir ilgiau sudygsta.

    Šie inhibitoriai užkemša ir net blokuoja fermentus. Mūsų kūnas negali virškinti džiovintų riešutų.

    Pirmas dalykas, kurį jums reikia padaryti, yra sumažinti fitino rūgšties kiekį riešutuose.


    Riešutus ir sėklas įpilkite į nedidelį kiekį vandens ir palikite per naktį, kad prasidėtų natūralus daigumas. Norėdami sutaupyti laiko, galite vienu metu surengti keletą didelių vakarėlių.
    Suaktyvinkite savo riešutus
    Į filtruotą vandenį įdėkite reikiamą riešutų ir sėklų kiekį, vandens tūris turėtų būti 4-5 cm didesnis nei riešutų.

    Riešutus / sėklas leiskite šiame vandenyje 7–12 valandų. Chia ir kanapių sėkloms užtenka vos kelių minučių 15-20.
    Atminkite, kad ne visi riešutai sudygsta tuo pačiu metu. Migdolų reikia 12–14 valandų, o anakardžių – tik 3–5 valandas.

    Riešutus / sėklas nuplaukite ir nuplaukite. Juos galite sumalti trintuve su vandeniu arba be jo. Jūs taip pat galite juos tiesiog valgyti, kruopščiai kramtydami. Taigi, jūs išnaudosite visas savo mėgstamų sėklų ir riešutų galimybes!


    Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





    Taipat skaitykite
  • 5 graikiniai riešutai per 4 valandas – paprasta pagalba jūsų sveikatai!
  • Sėklos, kurios atstato sausgysles ir mažina kelių skausmą
  • Graikinių riešutų nauda
  • Maistas, padedantis išlaikyti sveikus ir stiprius jūsų kaulus
  • Alyvmedžio lapelių arbatą turi didelės gydomąsias savybės

Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?


Kaip valgyti riešutus, kad nepakenktumėte kūnui ir gautumėte 100% naudos?
Štai kaip maksimaliai išnaudoti jų maistines ir gydomąsias savybes!



keptos sėklos ir riešutai nėra geriausias būdas jas valgyti?

Štai kaip maksimaliai išnaudoti jų maistines ir gydomąsias savybes!


Skrudinti riešutai ir sėklos yra skanūs, tačiau aukšta temperatūra keičia jų maistinę vertę ir netgi gali sukelti rimtą šalutinį poveikį. Jie ypač kenksmingi, jei juos kepant naudojami aliejai, druska, cheminiai kvapikliai ir skonio stiprikliai.
Šių komplikacijų galite lengvai išvengti, „suaktyvinę“ savo riešutus ir sėklas namuose. Taip, jūs turite juos suaktyvinti, kad maksimaliai išnaudotumėte jų maistines ir gydomąsias savybes.

Riešutuose ir sėklose esanti fitino rūgštis jungiasi su mineralais, tokiais kaip kalcis, geležis, cinkas, magnis ir manganas, ir blokuoja jų naudojimą. Tai reiškia, kad reguliarus produktų, kuriuose gausu fitino rūgšties, vartojimas gali padidinti mineralų trūkumo ir osteoporozės riziką.

Taigi, jei jums tikrai patinka valgyti mėgstamus riešutus ir sėklas, turite juos suaktyvinti.

Fitazė, kai kurių gyvūnų fermentas, gali sunaikinti fitino rūgštį. Mes jo neturime, tačiau yra ir kitų būdų, kaip neutralizuoti fitino rūgštį ir gauti visą naudą iš riešutų ir sėklų. Šis procesas apima riešutų mirkymą, daiginimą ir (arba) fermentaciją.

Riešutuose esantys fermentų inhibitoriai apsaugo nuo priešlaikinio daigumo. Riešutai negauna pakankamai drėgmės laukuose ir ilgiau sudygsta.

Šie inhibitoriai užkemša ir net blokuoja fermentus. Mūsų kūnas negali virškinti džiovintų riešutų.

Pirmas dalykas, kurį jums reikia padaryti, yra sumažinti fitino rūgšties kiekį riešutuose.


Riešutus ir sėklas įpilkite į nedidelį kiekį vandens ir palikite per naktį, kad prasidėtų natūralus daigumas. Norėdami sutaupyti laiko, galite vienu metu surengti keletą didelių vakarėlių.
Suaktyvinkite savo riešutus
Į filtruotą vandenį įdėkite reikiamą riešutų ir sėklų kiekį, vandens tūris turėtų būti 4-5 cm didesnis nei riešutų.

Riešutus / sėklas leiskite šiame vandenyje 7–12 valandų. Chia ir kanapių sėkloms užtenka vos kelių minučių 15-20.
Atminkite, kad ne visi riešutai sudygsta tuo pačiu metu. Migdolų reikia 12–14 valandų, o anakardžių – tik 3–5 valandas.

Riešutus / sėklas nuplaukite ir nuplaukite. Juos galite sumalti trintuve su vandeniu arba be jo. Jūs taip pat galite juos tiesiog valgyti, kruopščiai kramtydami. Taigi, jūs išnaudosite visas savo mėgstamų sėklų ir riešutų galimybes!


Pabrėžiame, kad tai - liaudiški patarimai, neįrodyti mokslinėse laboratorijose. Tik išbandyti protėvių ir perduoti iš lūpų į lūpas ateities kartoms. Todėl paliekame jums teisę patiems spręsti, tikėti jais ar ne. Jei jūs žinote daugiau naudingų liaudiškų patarimų, pasidalinkite jais su mumis!





Taipat skaitykite
  • 5 graikiniai riešutai per 4 valandas – paprasta pagalba jūsų sveikatai!
  • Sėklos, kurios atstato sausgysles ir mažina kelių skausmą
  • Graikinių riešutų nauda
  • Maistas, padedantis išlaikyti sveikus ir stiprius jūsų kaulus
  • Alyvmedžio lapelių arbatą turi didelės gydomąsias savybės